Κυριακὴ 28 Ιουνίου 2026 9:30 μ.μ.
Υπακοή στον Χριστό η στον Αντίχριστο;
Δημόσια συζήτηση με θέμα:
Όλοι μας ζητούν υπακοή. Πατριάρχες, επίσκοποι, γέροντες, πνευματικοί, πρωθυπουργοί υπουργοί αρχηγοί κομμάτων, δημοσιογράφοι, επιστήμονες, παγκοσμιοποιητές Νεοταξίτες και άλλοι προπαγανδιστές
Όμως τίθεται σοβαρό ερώτημα. Όλοι αυτοί υπακούουν στον Χριστό ή στον Αντίχριστο;
Ως επιστήμονες ήμασταν βέβαιοι πως τα εμβόλια είναι θανατηφόρα και δολοφονικά.
Έγκλημα κατά της ανθρωπότητας.
Ως χριστιανοί ακούγαμε ιεράρχες να μας βεβαιώνουν πως τα εμβόλια είναι δώρο Θεού;
Ποιανού Θεού όμως;
Του Αληθινού Θεού ή του Αντίχριστου;
Αυτό το ζήτημα θα μας απασχολήσει την ερχόμενη Κυριακή στον Δημόσιο Διάλογο που οργανώνει το ΔΕ.
Ας είμαστε ο,οι παρόντες
Στην εκπομπή θα,είναι προσκεκλημένοι:
Επιστήμονες
Δημοσιογράφοι
Πανεπιστημιακοί
Ρασοφόροι και,ιερωμένοι
Σᾶς εὐχαριστοῦμε ὅλους
______________
Ἀκολουθοῦν οἱ σύνδεσμοι
1. ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΣΩ Rumble
Πιέστε τόν παρακάτω σύνδεσμο
2. ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΣΩ YouTube 3
Πιέστε τόν παρακάτω σύνδεσμο
3. ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΣΩ facebook
Πιέστε τόν παρακάτω σύνδεσμο



0 Σχόλια