¨Ο ἄνθρωπος σήμερα ζεῖ ἐνάντια στὴν φύση του
(Θά ἔρθουν πιό δύσκολα πράγματα, διότι ὁ ἄνθρωπος ἐξακολουθεῖ νά ἐπιμένει στήν ἁμαρτία καί δέν ἀποστρέφεται τήν δυσωδία της. Ὁ ἄνθρωπος σήμερα ζεῖ ἐνάντια στὴ φύση του. Δέν πιστεύει, καὶ θαύματα νὰ δεῖ. Ὁ ἄνθρωπος ἔχει νά διαλέξει ἀνάμεσα σέ δύο δρόμους, αὐτόν τῆς μετανοίας, πού ὁδηγεῖ στόν παράδεισο, καί τῶν ἀμετανοήτων πού ὁδηγεῖ στήν κόλαση. Ἡ μετάνοια θὰ δώσει δύνα- μη στὴ συνέχεια, διότι τὰ χρόνια ποὺ ἔρχονται εἶναι πάρα πολὺ δύ- σκολα. Ἡ αἰτία ὅλων τῶν κακῶν ὅταν ἄνθρωπος θεοποιεῖ ἄνθρωπο. Ὅταν ὁ ἄνθρωπος δέν ἀγαπᾶ πάνω ἀπό ὅλα τόν Θεό, στὴν ψυχή του δημιουργεῖται ἕνα μεγάλο πνευματικὸ κενὸ, τό ὁποῖο δὲν ἀναπληρώ- νεται, ὅσο κι ἄν ὁ καιρὸς περνάει, ἄν δέν μετανοήσει. Ἡ ρηχὴ πίστη ἐκδηλώνεται ὡς δῆθεν ἐξομολόγηση. Ἡ ἐξομολόγηση εἶναι ἡ κάθαρ- ση ἀπό τήν ἁμαρτία καί γίνεται γιὰ νὰ ἔρθει ἡ ψυχὴ εἰς μετάνοιαν καὶ νὰ ἔρθει στὴ Θεία Σωτηρία, στήν ἐπίγνωση τῆς Ἁγίας Δόξης. Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ποὺ εἴμαστε μέσα στὴ γῆ, εἴμαστε ἐλεύθεροι νὰ ἀκολουθήσουμε αὐτό γιά τό ὁποῖο ὑπάρχουμε, νά ἐξυπηρετήσουμε τὸ Ἅγιο Θέλημα τοῦ Θεοῦ. Ἀνάλογα μέ τό τί θά ἀποφασίσουμε, ὁ Θεός, δίκαιος ὤν, κρίνει τί θά ἀκολουθήσει. Ἡ ψυχὴ δὲν μπορεῖ νὰ καταλά- βει τὴν Καινὴ Διαθήκη, ἄν δὲν διαβαστεῖ ἡ Παλαιὰ. Ἡ Παλαιὰ Δια- θήκη δέν πρέπει νὰ παραβλέπεται. Πρέπει νὰ προσέχει πάρα πολὺ ὁ ἄνθρωπος ὁ ὁποῖος μεταφέρει Θεῖο Λόγο).
30 Σεπτεμβρίου 2025
Εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος Ἀμὴν.
Μέγα τὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας Τριάδος. Ἀμὴν. Ἅγιος Τριαδι- κός Πατέρας καὶ Θεὸς ὑμῶν. Ἀμὴν.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, καὶ σήμερα πρέπει νὰ σᾶς ἐξηγή- σω ὁρισμένα πράγματα πού συμβαίνουν μέσα στὸν κόσμο. Εἶναι πάρα πολλὰ αὐτὰ ποὺ συμβαίνουν, ἀλλὰ λίγοι ἄνθρω- ποι καταλαβαίνουν τὴν πραγματικότητα καὶ λίγες ψυχὲς κα- τανοοῦν τὴν σημερινὴ κατάσταση. Διότι ἂν δοῦμε τὰ πράγ- ματα μὲ τὴν καθαρὴ ὄψη πού ὑπάρχουν σήμερα μέσα στὸν κόσμο, τὸ τί δηλαδή συμβαίνει, ὄντως εἶναι δύσκολο γιὰ μία ἀνθρώπινη ψυχὴ, εἶναι δύσκολο ὅλο αὐτὸ ποὺ συμβαίνει. Γιατί χωρὶς Πνεῦμα Ἅγιον δὲν μπορεῖ νὰ ἀντέξει ὁ ἄνθρωπος
στὶς καθημερινὲς καταστάσεις ὅλες αὐτὲς ποὺ συμβαίνουν.
Στὴν σημερινὴ κατάσταση πού ἔχει περιέλθει ὁ ἄνθρω- πος λόγω τῶν ἁμαρτημάτων ποὺ ἔχει, καὶ λόγω ὅλων αὐτῶν τῶν παράνομων νόμων ποὺ ἔχει υἱοθετήσει καὶ τηρεῖ, δημι- ουργοῦνται μεγάλες δυσκολίες στὴ ζωὴ τοῦ ἀνθρώπου καὶ δημιουργοῦνται παράξενα πράγματα. Δηλαδὴ ζεῖ ἐνάντια στὴ φύση του ὁ ἄνθρωπος, τὴν πραγματικὴ (φύση του), ἐνάντια σέ αὐτό σύμφωνα μέ τό ὁποῖο ἔπρεπε νὰ ζήσει.
Mέσα σὲ ὅλο αὐτὸ πού περνάει ὁ ἄνθρωπος ὁ σημερινὸς, λόγω τῶν ἁμαρτιῶν του, καὶ φυσικὰ τὰ πράγματα θὰ δυ- σκολέψουν στὴ συνέχεια καὶ ἄλλο, διότι αὐτὴ ἡ ἁμαρτία καὶ αὐτὴ ἡ δυσωδία συνεχίζεται μέσα στὶς ἀνθρώπινες ψυχὲς, μέσα στίς ψυχές ποὺ θέλουν μόνο τὴν ἁμαρτία δὲν σκέφτε- ται ὁ ἕνας τὸν ἄλλον καὶ δὲν θέλει νὰ βοηθήσει ὁ ἕνας τὸν ἄλλον. Δὲν ὑπάρχει σήμερα εὐεργεσία μέσα στὸν κόσμο.
Ὅλα πλέον εἶναι μεμονωμένα, ὅλα εἶναι ἀπομονωμένα, καὶ ὅλα πᾶνε γιὰ προσωπικὸ συμφέρον, καὶ γι’ αὐτό συμβαί- νουν ὅλα αὐτὰ. Ἀκόμα καὶ θαύματα νὰ δεῖ μία ψυχὴ, δὲν πι- στεύει εὔκολα, θέλει μεγάλες διατυπώσεις, θέλει μεγάλες ἀπο- καλύψεις, θέλει δηλαδὴ νὰ ζεῖ ὅπως ἕνας προφήτης, γιὰ νὰ καταλάβει. Αὐτὸ ἀκριβῶς σημαίνει ὁ σημερινὸς ἄνθρωπος.
Ἀλλὰ νὰ ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα μέσα στὴ ζωὴ πού ἔχει περιέλθει ἡ ψυχὴ ἡ σημερινὴ. Διότι εἶναι πάρα πολ- λὰ τὰ παράνομα πράγματα καὶ πολλὰ πράγματα εἶναι ποὺ κάνει ὁ ἄνθρωπος μὲ δικά του θελήματα.
Δὲν εἶναι μὲ δικά Μου θελήματα ὅλα αὐτὰ ποὺ κάνει κάθε ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου. Διότι γιὰ νὰ κάνει ἕνας ἄνθρω- πος τὸ δικό Μου θέλημα, πρέπει νὰ ἔχει ἀφοσίωση, νά ἔχει ὅσια ἀναφορὰ στὸ Ἅγιο Ὄνομά Μου. Αὐτὸ πρέπει νὰ κα- ταλάβουμε.
Καὶ ἐπειδὴ εἶστε παιδιά μου, ἐπεμβαίνω ἀκόμα καὶ σὲ ψυ- χὲς ποὺ δὲν μὲ θένε καὶ κατευθύνω τά πράγματα στή ζωή τους, γιὰ νὰ μὴν ἔρθουν σὲ πιὸ μεγάλες ἁμαρτίες. Μέχρι ἕνα σημεῖο ὅμως γίνεται αὐτὸ, γιατί πρέπει νὰ τὸ θέλει καὶ ἡ ἴδια ἡ ψυχὴ. Αὐτὸ πρέπει πολὺ καλὰ νὰ ξέρετε.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, μπορεῖ ὅλα αὐτὰ ποὺ ἀκοῦτε νὰ σᾶς φαίνονται παράξενα. Ὅλα σᾶς τὰ ἔχω ἐξηγήσει καὶ σὲ προηγούμενα μηνύματα ὁ καθένας εἶναι ἐλεύθερος νὰ ἀκολουθήσει ποιὸν δρόμο θέλει νὰ ἀκολουθήσει. Θέλει νὰ ἀκολουθήσει τὸν δρόμο τοῦ καθαροῦ καὶ ζωοποιοῦ σταριοῦ ἢ θέλει νὰ ἀκολουθήσει τὴν ἀκάθαρτη καὶ βρώμικη ἤρα; Ὅποιος ἀκολουθήσει. Εἶναι δυὸ δρόμοι καὶ εἶναι καὶ δυὸ τὰ μέρη ποὺ πηγαίνει ἡ ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου. Τρίτο μέρος δὲν ὑπάρχει. Εἶναι ἤ παράδεισος ἢ κόλασις.
Δυὸ πράγματα εἶναι παράδεισος γιὰ τοὺς μετανοημένους καὶ σεσωσμένους, κόλαση γιὰ τοὺς ἀμετανοήτους, γιά τούς μὴ μετανοοῦνταες ἐν ζωῇ, ἔστω καί τήν ὥρα τοῦ θανάτου.
Αὐτὸ ἀκριβῶς, παιδιά μου, νὰ ξέρετε. Σὲ ὅλα αὐτὰ ποὺ γίνονται σήμερα, ὁ ἄνθρωπος προσπαθεῖ τὸν ἄνθρωπο νὰ θεοποιήσει, τὸν ἄνθρωπο νὰ ἀγαπήσει πάνω ἀπὸ τὸν Θεὸ, καὶ γι’ αὐτὸ συμβαίνουν ὅλα αὐτὰ. Νὰ ξέρουμε ὅτι μέσα σὲ ὅλη αὐτὴ τὴ ζωὴ ποὺ ζεῖ ὁ ἄνθρωπος, πρέπει νὰ ἀγαπάει, πάνω ἀπό ὅλα, ἕνα, τὴν Ἅγιά μου Ὕπαρξη, τὴν Ἅγιά μου Χάρη, καὶ μετὰ ὅλα τὰ ἄλλα, τὰ ὑπόλοιπα. Διότι ὅταν ἀγα- πάει ὅλα τὰ ὑπόλοιπα καὶ δὲν ὑπολογίζει καὶ δὲν λογίζεται τὴν Ἁγία μου Χάρη, ἕνα μεγάλο πνευματικὸ κενὸ δημιουρ- γεῖται μέσα στὴν ψυχή του.
Τὸ μεγάλο αὐτό πνευματικὸ κενὸ στὴν ψυχή του δὲν ἀναπληρώνεται εὔκολα ὅσο περνᾶνε οἱ μέρες, ὅσο περνᾶνε τὰ χρόνια, ὅσο περνάει αὐτό πού λέγεται μέσα στὸν κόσμο ὁ
καιρὸς. Καὶ γι’ αὐτὸ γίνονται ὅλα αὐτὰ τὰ μεγάλα χάσματα τὰ πνευματικὰ, καὶ γι’ αὐτὸ βλέπουμε νὰ ὑπάρχουν μεγάλες ἀντιξοότητες ἀπὸ τὸν ἕνα ἄνθρωπο στὸν ἄλλον. Γιά αὐτὸ βλέπουμε ἀντιπαλότητες μέσα στὶς οἰκογένειες, μέσα στοὺς συγγενεῖς, μέσα στοὺς φίλους βλέπουμε νὰ μὴν ὑπάρχει συνεννόηση.
Δηλαδὴ ὁ ἄνθρωπος ὁ ὁποῖος δὲν ἔχει Θεία Ἀναφορὰ, εἶναι δύσκολο νά δείξει, ἀφοῦ δέν ἔχει ἀναφορά στόν Θεό, π.χ. ὑπομονή, καί νὰ συνεννοηθεῖ μὲ ἕναν ποὺ δὲν ἐξομολο- γεῖται καὶ δὲν μετανοεῖ.
Ἀλλὰ καὶ ὁ ἄνθρωπος ποὺ ἐξομολογεῖται εἶναι πολὺ βα- σικὸ αὐτὸ, νά ἔχει ἀναφορά στόν Θεό, γιατί οἱ πιὸ πολλοὶ ἐξομολογοῦνται ἐπιφανειακά, δὲν ἐξομολογοῦνται ἀπὸ βάθη ψυχῆς δῆθεν κάνουν ἐξομολόγηση, τὰ λένε στὸν ἱερέα, ἴσα ἴσα γιά νά λένε στόν ἑαυτό τους ὅτι τώρα ἔχουμε κερδίσει τὸν παράδεισο καὶ νοιώθουν ὅτι «τώρα εἶμαι τακτοποιημέ- νος ἢ τακτοποιημένη». Ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι ἕνα μεγάλο λάθος.
Διότι δὲν εἶναι μόνο ἡ ἐξομολόγηση καὶ μείναμε ἐκεῖ. Πρέπει νὰ ἀγωνιστεῖ ἡ ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου, γιὰ νὰ ἔχετε σωτηρία, καὶ νὰ δώσει καρπὸ ἡ ἐξομολόγηση.
Ἡ ἐξομολόγηση εἶναι τὸ σκαλοπάτι ποὺ ἀποκόπτει τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὰ ἁμαρτήματα, ἀπό τὰ δικά του θέλω, ἀπό τὰ δικά του ἐγὼ.
Ἡ ἐξομολόγηση εἶναι ἡ κάθαρση ἐκ τῆς ἁμαρτίας, γί- νεται γιὰ νὰ καθαρίσει ἡ ψυχή τοῦ ἀνθρώπου, γιά νὰ ἀνα- νεωθεῖ ἡ ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου, νὰ ἀναγεννηθεῖ ἡ ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου, γιά νὰ φωτιστεῖ ἡ ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου, νὰ συγ- χωρεθεῖ. Καὶ ὅλο αὐτὸ γίνεται γιὰ νὰ ἔρθει ἡ ψυχὴ εἰς μετά- νοιαν καὶ νὰ ἔρθει στὴ Θεία Σωτηρία τῆς Ἁγίας Μου Δόξης. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε.
Ὁμως ὅταν ἐξομολογηθεῖ ὁ ἄνθρωπος καὶ δὲν ἔχει με- τάνοια, γιατί ὑπάρχουν καὶ ἐπιφανειακὲς ἐξομολογήσεις, οἱ ὁποῖες νὰ ξέρουμε ὅτι εἶναι ὅτι δῆθεν ἐξομολογοῦμαι, δῆθεν μετανοῶ, δῆθεν, ὅλα δηλαδὴ στὸ δῆθεν καὶ ὄχι ἀπὸ βάθος ψυχῆς˙ αὐτὴ εἶναι ἡ ρηχὴ πίστη. Καὶ γι’ αὐτὸ σήμερα ὑπο- φέρει ὁ κόσμος, γιατί ὑπάρχει πάρα πολὺ ρηχὴ πίστη μέσα στὴν ἀνθρωπότητα, καὶ γι’ αὐτὸ θέλει ἰδιαίτερη προσοχή.
Ἡ ψυχὴ ἡ ὁποία ἐξομολογεῖται καὶ μετανοεῖ, πρέπει νὰ ἔχει μετάνοια καὶ πρέπει νὰ ἔχει ἀναφορὰ καὶ νὰ προσπαθεῖ, νὰ προσπαθεῖ συνέχεια, συνέχεια, συνέχεια. Γιὰ νὰ ἔρθει ἡ σωτηρία τῆς ψυχῆς, ἡ ψυχή δέν πρέπει νά σταματάει τὴν ἐξομολόγηση καὶ τὴν Θεία Κοινωνία, ἡ ψυχή νὰ μὴ στα- ματάει τὴν ἁγία της ἀναφορὰ πρὸς τὸ Ἅγιο Θέλημά μου, νὰ κόβει πάθη, νὰ κόβει ὁ ἄνθρωπος δικά του θέλω, δικά του ἐγώ. Ὁ ἄνθρωπος πρέπει νὰ προσέξει, ὥστε ἡ ψυχὴ νὰ ἀποδέχεται τά πράγματα καί νὰ τά κάνει ὁπως τά ὁρίζει ἡ Ἅγιά μου Χάρη, δηλαδὴ νὰ βάζει τὸ κάθε τί σὲ μία γραμμὴ πνευματική. Μὴν κάνει ὁ ἄνθρωπος δικά του θελήματα.
Στίς ψυχὲς οἱ ὁποῖες κάνουν δικά τους θελήματα, συμπε- ριλαμβάνονται καὶ οἱ ψυχές αὐτές γιά τίς ὁποῖες λέγεται ὅτι ἔχουν ρηχὴ προσευχή, δηλαδὴ οἱ ψυχές πού δὲν ἔχουν βαθιὰ πίστη. Αὐτὴ εἶναι ἡ ψυχὴ ἡ ὁποία διαμελίζεται σὲ δυὸ μέρη καὶ τὴν συνθλίβει τὸ ἀκάθαρτο πνεῦμα καὶ τὴν βάζει σὲ πα- ράξενα μονοπάτια. Δηλαδὴ ἀπὸ τὴ μία θέλει νὰ μετανοήσει, ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλη ἔχει ἀμφιβολίες. Οἱ ψυχὲς αὐτὲς ποὺ εἶ- ναι ἀμφίβολες, αὐτὲς ἔχουν καὶ μεγάλα χτυπήματα ἀπὸ τὰ βέλη τοῦ πονηροῦ πνεύματος, καὶ ἔχουν καὶ μεγάλη ταλαι- πωρία μέσα στὸν κόσμο. Ἀλλὰ εἶναι σημαντικό νά γνωρί- ζουν ὅτι τά χτυπήματα πού ἔχουν, προέρχονται ὄχι ἀπὸ τὴν Ἅγιά μου Χάρη, ἀλλά εἶναι βέλη τοῦ πονηροῦ πνεύματος, γιατί δὲν πιστεύουν ἀπὸ βάθη ψυχῆς.
(«Ὁ γὰρ διακρινόμενος –δηλαδή αὐτός πού ἔχει ἀμφιβολί- ες- ἔοικεν κλύδωνι θαλάσσης ἀνεμιζομένῳ καὶ ῥιπιζομένῳ μὴ γὰρ οἰέσθω ὁ ἄνθρωπος ἐκεῖνος ὅτι λήψεταί τι παρὰ τοῦ Κυ- ρίου, ἀνὴρ δίψυχος, ἀκατάστατος ἐν πάσαις ταῖς ὁδοῖς αὐτοῦ». Ἰάκωβ. 1.7-8. «Ἐγγίσατε τῷ Θεῷ, καὶ ἐγγιεῖ ὑμῖν. Καθαρίσατε χεῖρας, ἁμαρτωλοί, καὶἁγνίσατεκαρδίας, δίψυχοι» Ἰάκωβ. 4, 8)
Ὅπως καὶ οἱ ψυχὲς οἱ ὁποῖες ζητοῦν ἐπίμονα κάποια πράγματα, γιὰ νὰ γίνουν θελήματα στὸν ἑαυτό τους, ἤ σὲ μέλη τῆς οἰκογένειάς τους, ἤ σὲ φιλικὰ τους πρόσωπα, ἤ σὲ προσωπικές τους ἐργασίες ζητοῦν νά γίνουν δουλειὲς καὶ ἄν δὲν ἱκανοποιηθοῦν στά αἰτήματά τους, ἀπό ἐκεῖ καί πέρα ὑπάρχουν τὰ μεγάλα ρήγματα. Προκαλεῖται ἔπειτα μέσα στίς ψυχές αὐτές ἡ μεγάλη ἀντιξοότητα καὶ ἡ μεγάλη ἀντι- παλότητα, πρᾶγμα τὸ ὁποῖο συμβαίνει ἐπειδή ἐκεῖ, φυσικὰ, εἰσβάλλει τὸ πονηρὸ πνεῦμα καὶ τοὺς πολεμάει ἀδυσώπητα μὲ τὰ βέλη του νὰ εἶναι πολὺ φαρμακερά.
Καὶ τότε βλέπετε νὰ ταλαιπωρεῖται ἡ ψυχὴ καὶ νὰ χτυ- πιέται σὲ πολλὰ σημεῖα, μὲ πολλοὺς λογισμούς, μὲ παρά- φρονας λογισμούς, καὶ νὰ μὴν μπορεῖ νὰ εἶναι ὄρθια πρὸς τὴν Ἅγια Ταπείνωση, πρὸς τὴν Ἅγια Μετάνοια καὶ νὰ ἐπα- νέρχεται πάλι ἡ ψυχὴ ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ ἔχει ξεκινήσει ἡ ἁμαρτία. Ἕνα λεπτὸ πνευματικὸ θέμα εἶναι αὐτὸ ποὺ ἐξηγεῖται σήμε- ρα, καὶ αὐτὸ πρέπει νὰ προσεχθεῖ.
Δὲν μπορεῖ ἕνας νὰ ἐπιβάλει στὸν ἄνθρωπο πράγματα τὰ ὁποῖα εἶναι πέρα ἀπὸ τὴν Ἅγιά μου Χάρη. Δὲν μπορεῖ δηλαδὴ νὰ ἐπιβληθεῖ δῆθεν ὅτι ἔχει ἐξουσία. Τὴν ἐξουσία, παιδιά μου, τὴν ἔχω μόνο Ἐγώ, ὁ Ἅγιος Τριαδικὸς Πατέρας καὶ Θεὸς ὑμῶν.
Ὅλοι οἱ ἄνθρωποι ποὺ εἶστε μέσα στὴ γῆ, ἐξυπηρετεῖτε ἕνα θέλημα, τὸ Ἅγιο Θέλημά μου, ὅσοι θέλετε νὰ τὸ ἐξυπη- ρετήσετε. Ὅσοι δὲν θέλετε, εἶστε ἐλεύθεροι νὰ ἀκολουθή-
σετε αὐτὸ ποὺ θέλετε, ἀλλὰ νὰ ξέρετε ὅτι εἶμαι δίκαιος καὶ ἀναλόγως τὰ ἔργα τῆς κάθε ψυχῆς κρίνω˙ κρίνω τί πρέπει νὰ ἀκολουθήσει καὶ πὼς πρέπει νὰ προχωρήσει. Αὐτὸ ἀκριβῶς νὰ ξέρετε, γιατί εἶμαι ὁ Πατέρας σας.
Πάνω ἀπ’ ὅλα νὰ βλέπετε ὅτι σᾶς διαφυλάττω ἀπὸ πολ- λὰ πράγματα, ὅπως ἐπίσης καί ἀπό κάθε ἀσθένεια, κάθε στεναγμό, κάθε λύπη, κάθε στεναχώρια, σᾶς προειδοποιῶ, σᾶς ἐνισχύω γιὰ νὰ τὸ ξεπεράσετε. Ἐσεῖς ὅμως πρέπει νὰ ἀποδεχτεῖτε τὴν Ἅγιά μου Χάρη, ἀλλὰ μὲ ἀγάπη νὰ θέλετε νὰ τὴν ὑποδεχτεῖτε. Δὲν τὸ ἐπιβάλλω νὰ μὲ ἀποδεχτεῖτε. Ἀναμένω νὰ θέλετε ἐσεῖς νὰ μὲ ἀποδεχτεῖτε, γιὰ νὰ ἀνοίξουν τὰ κλειδιὰ ἀπὸ τὴν καρδιά σας, νὰ ἀνοίξει τὸ κλειδὶ τῆς Θεί- ας Χάριτος καὶ νὰ εἰσέλθει μέσα τὸ Ἅγιό μου Πνεῦμα, καὶ νὰ ἔλθει μέσα ὁ Δεσπότης μου καὶ Υἱός μου Κύριος ὑμῶν Ἰη- σοῦς Χριστὸς, ποὺ εἰσέρχεται μέσω τῆς Ἀναιμάκτου Θυσίας, τῆς Θείας Κοινωνίας,˙ γιὰ νὰ παίρνετε τὸν Μαργαρίτη τῆς Θείας Σωτηρίας. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ καταλάβετε.
Νὰ καταλάβετε ὅτι ἕνας εἶναι ὁ δρόμος, ὁ δρόμος γιὰ τὴν ψυχὴ ποὺ θέλει νὰ σωθεῖ. Ὁ δρόμος εἶναι ἕνας καὶ μο- ναδικός, αὐτὸς ποὺ ἔχει διδάξει ὁ Υἱός μου καὶ Δεσπότης Κύριος ὑμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς, ποὺ ἦρθε νὰ συνεχίσει καὶ τὸ ἔργο τοῦ Ἁγίου Προφήτη μου Μωϋσῆ καὶ τὸ ἔργο τῶν προ- φητῶν, τὸ ὁλοκληρώνει ὁ Δεσπότης ὑμῶν καὶ Υἱός μου, Κύ- ριος ὑμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς ἀπάνω στὴ γῆ μὲ τὴν παρουσία Του. Ἐπιβεβαίωσε δηλαδὴ τὶς δέκα ἐντολές, ἐπιβεβαίωσε καὶ ἐγράφῃ ἡ Ἁγία μου Βίβλος καὶ γράφτηκε καὶ ἡ Καινὴ Διαθή- κη, ποὺ συμπληρώνει τὴν Παλαιὰ Διαθήκη. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ γνωρίζουμε, διότι σήμερα πολλὲς ψυχὲς θέλουν μόνο Καινὴ Διαθήκη νὰ διαβάζουν.
Γιὰ νὰ καταλάβει μία ψυχὴ Καινὴ Διαθήκη, γιατί εἶναι βι-
βλίο μου καὶ βιβλίο ζωῆς καὶ ἡ Παλαιὰ Διαθήκη. Αὐτὸ πρέπει νὰ καταλάβετε, ὅτι ἡ Παλαιὰ Διαθήκη διηγεῖται ὅσα ἔγιναν ἀπὸ τῆς κτίσεως τοῦ ἀνθρώπου καὶ στὴ συνέχεια. Δὲν πρέ- πει νὰ παραβλέπεται ἡ Παλιὰ Διαθήκη. Αὐτὸ ἀκριβῶς. Γιατί ἂν δὲν διαβαστεῖ ἡ Παλαιὰ Διαθήκη, δὲν συμπληρώνεται καὶ δὲν μπορεῖ νὰ καταλάβει ἡ ψυχὴ τὴν Καινὴ Διαθήκη. Σὰν νὰ λέμε ὅτι βγήκαμε πάνω στὴν κορυφὴ καὶ προσπαθοῦ- με νὰ προχωρήσουμε. Δὲν γίνεται. Πρέπει νὰ ξεκινήσουμε ἀπὸ τὸ πρῶτο σκαλοπάτι, γιὰ νὰ ἀνεβοῦμε τὰ ὑπόλοιπα. Ἔτσι ἀκριβῶς εἶναι. Πρῶτα ξεκινᾶμε Παλαιὰ Διαθήκη καὶ μετὰ Καινὴ Διαθήκη. Αὐτό, ἀγαπημένα μου παιδιά, πρέπει νὰ ξέρετε.
Νὰ ξέρετε, ἀγαπημένα μου παιδιά, ὅτι μέσα στὴ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου εἶναι ἡ μετάνοια, ἀλλὰ μετάνοια ἀπὸ βάθη ψυχῆς. Γι’ αὐτὸ λέγεται μετάνοια μετὰ δακρύων. Δηλαδὴ, δὲν λέγεται ὅτι ἁπλῶς θὰ κλάψει ὁ ἄνθρωπος. Λέει ὅτι κλαίει ἀπό βάθη ψυχῆς, ὅτι δακρύζει τὸ βάθος τῆς ψυχῆς τοῦ ἀνθρώ- που. Δακρύζει ὁ ἄνθρωπος μέσα του. Κλαίει ἡ ψυχή του, γιὰ νὰ μετανοήσει. Αὐτὸ πρέπει νὰ καταλάβετε καὶ αὐτὸ πρέπει νὰ νιώσετε, γιὰ νὰ νιώσετε τὴ χάρη τῆς Θείας μετανοίας. Καὶ αὐτὸ πρέπει νὰ προσπαθήσετε. Νὰ δακρύσει ἡ ψυχή, ἀλλὰ μὲ πολλὴ προσευχή, μὲ πολλὴ ἀγάπη, μὲ πολλὴ μετάνοια καὶ μὲ πολὺ καλὲς πράξεις. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε.
Νὰ ξέρετε, ἀγαπημένα μου παιδιὰ, ὅτι ἐκεῖ ποὺ ὑπάρχει μίσος καὶ δὲν ὑπάρχει ἀγάπη, ἀπουσιάζω. Αὐτὸ πρέπει νὰ ξέρετε. Τὸ μίσος δὲν ἀνήκει στὴν Ἁγία μου Χάρη. Ἡ Ἁγία μου Χάρη ἔχει μόνο ἀγάπη, ἀγάπη, ἀγάπη. Καὶ πάνω ἀπ’ ὅλα νὰ ξέρετε ὅτι πρέπει ἡ ψυχὴ τοῦ ἀνθρώπου νὰ συμμορ- φώνεται πρὸς τὴν Ἁγία μου Χάρη.
Δὲν θὰ κρίνω τὰ πράγματα ὅπως σᾶς τὰ λένε πάρα πολ-
λοὶ ἄνθρωποι. Σᾶς λένε ὅτι θὰ κρίνω, θὰ κρίνω, θὰ κρίνω, ὅτι εἶμαι αὐστηρός. Ὄχι, δὲν εἶμαι αὐστηρός. Εἶμαι δίκαιος. Κρίνω τὸ δίκαιο. Κρίνω μέ κριτήριο τὸ δίκαιο. Θὰ κρίνω τὸ σωστό. Θὰ κρίνω τὴν καλὴ πράξη. Θὰ κρίνω τὴν εὐήμερη πράξη πρὸς τὴν Ἁγία μου Χάρη. Δὲν θὰ κατηγορήσω ὅμως, καὶ δὲν κατηγορῶ κανέναν. Ὁ ἄνθρωπος μόνος του ἀπόλ- λυται, ἀπόλλυται ἡ ψυχὴ του μὲ τὶς πράξεις του πρὸς τὴν πλευρὰ τοῦ ἀντίδικου, τοῦ ζηλοφθόνου καὶ ἀνθρωποκτόνου διαβόλου, δηλαδὴ ἀνταποκρίνεται ἐκεῖ, διότι κάνει ἄσχημες πράξεις, ἄσχημα ἔργα καὶ πάνω ἀπ’ ὅλα δὲν ἔχει μετάνοια. Αὐτὴ ἡ ψυχὴ φυσικὰ καὶ ἀπόλλυται. Αὐτὸ νὰ ξέρετε, ἀγα- πημένα μου παιδιά.
Νὰ ξέρετε ὅτι πάντα πρέπει νὰ ὑπάρχει μέσα στὸ στόμα σας τὸ «Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲ, ἐλέησόν με». Πάντα. Καὶ πά- ντα «Δόξα Σοι, ὁ Θεός. Δόξα Σοι, ὁ Θεός». Δὲν ζητάω πολλὰ ἀπὸ ἐσᾶς. Ζητάω ὅμως αὐτὸ ποὺ λέω εἶναι ὅτι εἶναι γραμ- μένο μέσα στήν Παλαιά Διαθήκη, στὴν Καινὴ Διαθήκη, μέσα στὶς Δέκα Ἐντολές, τὸ ἔχουνε πεῖ οἱ Ἅγιοί μου προφῆτες, οἱ Ἅγιοί μου καὶ οἱ Ἁγίες μας. Δὲν πρέπει νὰ ξεφεύγουμε πάνω ἀπὸ αὐτά. Καὶ πάνω ἀπ’ ὅλα, πρέπει νὰ ἀκολουθᾶμε τὸ Ἅγιο καὶ Ἱερό μου Εὐαγγέλιο, τὴν Ζωὴ τοῦ Υἱοῦ μου καὶ Δεσπότου Κυρίου ὑμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Αὐτὴ τὴν Ζωὴ πρέ- πει νὰ ἀκολουθήσουμε, γιὰ νὰ ἔρθει ἡ μετάνοια. Αὐτὸ πρέ- πει, παιδιά μου, νὰ καταλάβετε. Ὅλα τὰ ἄλλα πού σᾶς λένε, καὶ ὅλα τὰ ἄλλα ποὺ θὰ ἀναφέρουν, γιατί κάποιοι προσθέ- τουν καὶ δικά τους πράγματα, δικά τους θέλω, δικά τους ἐγώ. Ἐκεῖ πέρα, φυσικὰ, θὰ ὑπάρξει πρόβλημα μὲ τὶς ψυχὲς τῶν ἀνθρώπων, πρόβλημα καὶ μὲ αὐτοὺς ποὺ τὰ λένε.
Γι’ αὐτὸ θέλει ἰδιαίτερη προσοχὴ ὅτι ὁ πνευματικὸς πρέ- πει νὰ ἔχει ἐπίγνωση καὶ νὰ ἀκολουθεῖ τὸ Ἅγιο καὶ Ἱερό μου Εὐαγγέλιο. Πέρα ἀπὸ τὸ Ἅγιό μου καὶ Ἱερό μου Εὐαγγέλιο,
ὅποιος δὲν ἀκολουθήσει, ὑπάρχει μεγάλο πρόβλημα. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε, ἀγαπημένα μου παιδιά.
Νὰ ξέρετε, παιδιά μου, ὅτι ἡ μετάνοια φέρνει τὴ σωτη- ρία, καὶ ἡ μετάνοια θὰ δώσει δύναμη στὴ συνέχεια, διότι τὰ χρόνια ποὺ ἔρχονται εἶναι πάρα πολὺ δύσκολα. Γιὰ νὰ ἐξη- γηθοῦν κανονικὰ, πολλὲς ψυχὲς θὰ φοβηθοῦν, καὶ θὰ κλαῖ- νε ἀπὸ τώρα. Εἶναι πάρα πολὺ δύσκολα τὰ πράγματα, γιὰ αὐτὸν ποὺ δὲν προσεύχεται. Πολλοὶ παρακαλᾶνε γιὰ μετά- νοια. Πολλοὶ παρακαλᾶνε ὅτι περιμένουμε μετάνοια. Χρό- νοι δίνονται. Πολλοὶ χρόνοι δίνονται καὶ παρατάσεις,˙πρέ- πει ὅμως νὰ μετανοεῖτε καὶ ἐσεῖς.
Νὰ ξέρετε ὅτι ὁ χρόνος ποὺ ἀπομένει γιὰ τὰ γεγονότα τῆς Πόλεως εἶναι πολὺ λίγος˙ κάνω ὑπομονὴ νὰ μετανο- ήσουν ὅσες πιὸ πολλὲς ψυχὲς μποροῦν. Νὰ ξέρετε ὅτι στὴ μετάνοια, ἀκόμα καὶ τελευταία στιγμὴ, ἡ ψυχὴ σώνεται, ἅμα πεῖ ἀπὸ βάθη ψυχῆς «Κύριε Ἰησοῦ Χριστὲ, ἐλέησόν με». Καὶ τὸ ἔχουμε ἀποδείξει μὲ θεῖο θαῦμα ἀπὸ τὴν Σταύρωση τοῦ Υἱοῦ μου καὶ Δεσπότου Κυρίου ὑμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τὸ ἔχουμε ἀποδείξει ἀπό τὸν ληστὴ, πού εἶπε «μνήσθητι μου, Κύριε, ὅταν ἔλθῃς ἐν τῇ βασιλείᾳ σου». Ἡ μετάνοια ἦταν ἀπὸ βάθη ψυχῆς μετὰ δακρύων καὶ ἐκεῖ ὁ Δεσπότης καὶ ὁ Υἱός μου Κύριος ὑμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς τὸν ἐπῆρε μαζί του συγκάτοικο στὸν Παράδεισο.
Αὐτὸ πρέπει νὰ καταλάβουμε, ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ κρίνει ὁ ἕνας ἄνθρωπος τὸν ἄλλον σὲ ὅποια θέση καὶ ἂν βρίσκεται. Μία καλὴ κουβέντα, μία γλυκειὰ κουβέντα, μία κουβέντα ἀπὸ τὴν Ἅγιά μου Χάρη, αὐτό πρέπει νά δίνετε, καί ὄχι νά κρίνετε. Γιατί ὑπάρχουν ψυχὲς ποὺ δὲν ἔχουν δεχτεῖ ἀγά- πη στὴ ζωή τους ποτέ, ὑπάρχουν ψυχὲς οἱ ὁποῖες εἶναι κυ- νηγημένες, καὶ κυνηγοῦνται μία ζωή, ὑπάρχουν ψυχὲς ποὺ
ἔχουν πίκρα συνέχεια.
Σὲ αὐτὸ ἀπάνω δὲν μπορεῖ νὰ μπεῖ αὐστηρότητα στὴν ψυχὴ αὐτή, στὶς ψυχὲς αὐτὲς ἀπάνω πρέπει ὁ κάθε λειτουρ- γός μου, κάθε ἄνθρωπος ποὺ μὲ ἐκπροσωπεῖ καὶ κάθε ἄν- θρωπος καὶ κάθε ψυχὴ ποὺ λέει τὸ Λόγο μου, νὰ ἔχει μέσα του ἀγάπη καὶ τήν ἀγάπη νὰ μεταφέρει, νὰ ἀγκαλιάσει τὴ ψυχὴ αὐτὴ πνευματικά, νὰ τῆς ἁπλώσει τὸ χέρι του, τὸ «ναὶ, εἶμαι ἐγὼ ἐδῶ γιὰ νὰ σὲ βοηθήσω ναὶ, εἶμαι ἐγὼ ἐδῶ γιὰ νὰ ἀκούσεις ἕνα λόγο ναὶ, εἶμαι ἐγὼ ἐδῶ γιὰ νὰ προχωρήσεις στὴν μετάνοια πρὸς τὴν Ἅγια Χάρη, στὴν Χάρη τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Πατέρα καὶ Θεοῦ ἡμῶν, στὴ Χάρη τῆς Ἁγίας Τρι- άδος ναὶ, εἶμαι ἐγὼ ἐδῶ παρών». Ὅπως πρέπει δηλαδὴ νὰ εἶναι ἡ ὁμιλία, ἤρεμη καὶ γλυκειὰ, καί νά μεταφέρει μέ αὐτόν τόν τρόπο ὁ λειτουργός μου τὰ Ἅγιά μου λόγια, πρὸς τὴν ψυχὴ πού ἔχει ἀνάγκη νά τά ἀκούσει.
Αὐτή τήν Χάρη τὴν ἔχουν οἱ ἄνθρωποι ποὺ ἐκπροσω- ποῦν σήμερα τὸ Ἅγιο καὶ Ἱερό μου Πρόσταγμα. Καὶ, πάνω ἀπ’ ὅλα, τὴν ἔχουν καὶ ἁπλοῖ ἄνθρωποι μέσα στὸν κόσμο ποὺ λαμβάνουν ἐδέσματα ἀπὸ τὴν Ἅγιά μου Χάρη, καὶ μέσα ἀπὸ τὸν Ἅγιο καὶ ζωηφόρο παράδεισο, ποὺ σᾶς ἔχω φτιάξει γιὰ νὰ εἴμαστε μαζὶ συγκάτοικοι. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, ἡ μεταφορὰ τοῦ Θείου Λόγου δὲν εἶναι ἁπλῆ ὑπόθεση˙ πρέπει νὰ ὑπάρχει χάρις ἐκ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος γιὰ νὰ μεταφερθεῖ ὁ Λόγος μου ὁ Ἅγιος, καί νά ἔρθει ἡ ψυχή πρὸς τὴν Ἅγιά μου Χάρη.
Ἀλλὰ, πάνω ἀπ’ ὅλα, αὐτὸ νὰ τὸ ξέρετε, ὅτι ὅποιος μαρ- τυρεῖ τὸ Ἅγιο Ὄνομά Μου, λέγεται Μάρτυρας. Καὶ πάνω ἀπ’ ὅλα, νὰ τὸ ξέρετε αὐτὸ, νὰ προσπαθήσετε, νὰ προσπα- θήσετε, πάνω ἀπ’ ὅλα, νὰ μαρτυρεῖτε τὸ Ἅγιο Ὄνομά Μου. Πάνω ἀπ’ ὅλα, μὴν ντρέπεστε νὰ κάνετε τὸ σταυρό σας, μὴν
ντρέπεστε νὰ λέτε τὸν Λόγο μου, τὸν Ἅγιό Μου Λόγο. Γιατί πολλοὶ ἄνθρωποι, ἀκόμα καὶ μέσα σὲ ἐκκλησιαστικὲς θέσεις ποὺ εἴσαστε, ὀπισθοχωρεῖτε ὅταν εἶναι νὰ διαδοθεῖ, ὅταν εἶναι νὰ ὁμολογηθεῖ ἡ πίστη σας μέσα στὸν κόσμο. Μὴν φοβᾶστε νὰ ὁμολογήσετε, νὰ ὁμολογεῖτε, νὰ ὁμολογεῖτε τὴν Ἅγιά Μου Ὕπαρξη, τὴν Ἅγιά μου Χάρη.
Πάνω ἀπ’ ὅλα, ἀγαπημένα μου παιδιὰ, νὰ ξέρετε ὅτι ὅλα αὐτὰ θὰ ξεκαθαριστοῦν μέσα στὸ σπίτι μου μετὰ τὴν Κων- σταντινούπολη, ποὺ ἡ πρώτη ἐντολὴ τοῦ νέου αὐτοκράτο- ρα θὰ εἶναι ἡ ἐκκαθάριση τῶν βρωμερῶν σκουληκιῶν μέσα ἀπὸ τὸ σπίτι μου, ἀπὸ τὴν Ἁγία μου Ἐκκλησία. Ἀνάξιοι ἀρχιερεῖς καὶ ἱερεῖς, ὅπως ἔχω πεῖ σὲ παλαιότετο μήνυμα, θὰ ἐκκαθαρίσουν ὅπως καὶ σὲ ὅλες τὶς βαθμίδες, μοναχούς, μο- ναχὲς, ὅπου καὶ νά εἶναι, θὰ ἐκκαθαρίσουν καὶ θὰ εἰσέλθουν νέα ζωηφόρα στάχυα, νέο ζωηφόρο σιτάρι μέσα στὸ Ἅγιό μου σπίτι, γιὰ νὰ συνεχιστεῖ τὸ Ἅγιὸ μου ἔργο. Αὐτὸ πρέπει πάρα πολὺ καλὰ νὰ ξέρετε.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, νὰ ξέρετε ὅτι ὁ ἄνθρωπος μέσα στὴ γῆ εἶναι προσωρινὸς, δὲν εἶναι αἰώνιος, καὶ, πάνω ἀπ’ ὅλα, νὰ ξέρετε ὅτι ἤρθατε στή γῆ, γιὰ νὰ μαρτυρήσει ἡ κάθε μιά ψυχή τὴν Ἅγιά μου Χάρη, γιά νὰ μαρτυρήσει τὴν Ἅγιά μου Δόξα, νὰ γίνει μάρτυρας.Ἡ ἐποχὴ ποὺ ζεῖτε τώρα, εἶναι τὸ μαρτύριο.
Μὴν κρίνετε τὸν ἕναν ἄνθρωπο, μὴν κρίνετε τὸν ἄλλον ἄνθρωπο, μὴν κρίνετε τοὺς ἀνθρώπους τί ροῦχα φορᾶνε, ἂν ἔχουν βαμμένα μαλλιὰ ἢ γιά τά βαμμένα νύχια˙ προσπα- θῆστε νὰ μεταφέρετε τὸ Θεῖο μου Λόγο, προσπαθῆστε νὰ μεταφέρετε τὰ Θεῖα μου Λόγια μὲ τὴν Ἅγιά μου Χάρη, προ- σπαθῆστε νὰ τοὺς προσεγγίσετε τοὺς ἀνθρώπους αὐτοὺς μὲ γλυκύτητα, καὶ ὄχι αὐστηρότητα, ὥστε νὰ μεταδοθεῖ ἡ Ἅγιά Μου Χάρη, καὶ μετὰ, ὅπως ἐνδύεται ἡ ψυχὴ ἐσωτε-
ρικά, ὅπως ἐνδύεται βαθιὰ ἀπὸ τὸ Ἅγιο Μου Πνεῦμα, θὰ μποροῦν νὰ ἐνδυθοῦν καὶ ἐξωτερικὰ οἱ ἄνθρωποι, οἱ ψυχὲς αὐτές. Αὐτὸ ἀκριβῶς, αὐτὸ πρέπει νὰ ξέρετε.
Γιατί πολλὲς ψυχὲς ἀπὸ αὐτὲς ποὺ αὐτὴ τὴν ὥρα κα- τηγοροῦνται, νὰ ξέρετε ὅτι πολλὲς ἀπὸ αὐτὲς τίς ψυχὲς θὰ σωθοῦνε καὶ πολλὲς ψυχὲς οἱ ὁποῖες εἶναι μέσα στὸ σπίτι μου τὸ Ἅγιον καὶ μὲ πολλὲς ἐξομολογήσεις, ἀλλὰ μὲ ρηχὴ πίστη, εἶναι δύσκολο νὰ σωθοῦν, διότι γνωρίζουν τὸν Ἅγιό μου Νόμο, ἀλλὰ δὲν ἀκολουθοῦν αὐτὰ ποὺ λέει ὁ Ἅγιός μου Νόμος, δὲν ἀκολουθοῦν τὸ Ἅγιό μου Εὐαγγέλιο˙ κάνουν δικά τους θελήματα. Καὶ γι’ αὐτὸ βλέπετε ὅτι εἶναι δύσκο- λο, ὅταν εἶναι ἡ ψυχὴ ρηχή, ὅταν ὑπάρχει ρηχότητα στὴν ψυχὴ, ὅταν μέσα στὴν ψυχὴ δὲν ὑπάρχει βάθος πίστεως, ἐκεῖ ὑπάρχει τὸ μεγάλο πρόβλημα.
Γι’ αὐτὸ, ἀγαπημένα μου παιδιὰ, πρέπει ὁ κάθε ἄνθρω- πος νὰ κοιτάξει, νὰ ἀγωνίζεται ἀπὸ τὰ βάθη τῆς ψυχῆς του πρὸς τὴν Ἅγιά μου Χάρη αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε. Δὲν μπορεῖ ὁ ἄνθρωπος νὰ καταδικάσει τὸν ἄνθρωπο, δὲν μπορεῖ ὁ ἄνθρωπος νὰ κυνηγάει τὸν ἄνθρωπο, δὲν μπορεῖ ὁ ἄνθρωπος νὰ κρίνει τὸν ἄνθρωπο˙ τὸ Α καὶ τὸ Ω εἶμαι ἐγὼ καί τὸν πρῶτο λόγο μέσα στὴ ζωή σας τόν ἔχω ἐγὼ. Ἐγώ κρίνω, ἐγὼ διακρίνω, ἐγὼ ἔχω τὴν καινοτομία τῆς σωτηρίας τῆς κάθε ψυχῆς.
Ὁ ἄνθρωπος ὁ ὁποῖος μεταφέρει Θεῖο Λόγο, πρέπει νὰ προσέχει πάρα πολὺ, γιατί ἂν κολαστεῖ μία ψυχὴ καὶ χαθεῖ, ἔχει μεγάλο πνευματικὸ πρόβλημα. Αὐτὸ, ἀγαπημένα μου παιδιὰ, πρέπει νὰ προσέχετε. Καὶ πρέπει νὰ προσέχετε νὰ λέγονται τὰ πράγματα μὲ τὸ ὄνομα τους. Ἀκριβῶς μὲ τὸ ὄνομα τους. Γιατί ἂν λέγονται μὲ τὸ δικό σας ὄνομα, ἐκεῖ ὑπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, νὰ ξέρετε, μπορεῖ νὰ σᾶς πλησι- άσει καὶ ἕνας ληστής, καὶ μία πόρνη,˙ θὰ τὸν ἀγκαλιάσετε, θὰ τοῦ μιλήσετε γιὰ τὸν Ἅγιό μου Λόγο, δὲν θὰ τὸν ἀφήσετε ἔξω, δὲν θὰ τοῦ βάλετε ταμπέλα. Στὴ συνέχεια, τὸν διαφω- τίζω ἐγὼ μὲ τὴν Ἅγιά μου Χάρη. Αὐτὸ πρέπει νὰ ξέρετε ὅτι μέσα στὴ ζωή σας τὴν πνευματικὴ, πρέπει νὰ εἶστε ἁπλοῖ, πάρα πολὺ ἁπλοῖ, πάρα πολὺ ἁπλοῖ. Ὄχι μὲ περιπλοκότη- τα καὶ μὲ ἔπαρση καὶ μὲ δικά σας θέλω καὶ τά δικά σας ἐγὼ˙ πρέπει νὰ ἔχετε τὴν χάρη τῆς ταπεινοφροσύνης. Αὐτὸ ἀκρι- βῶς. Καὶ πάνω ἀπ’ ὅλα, νὰ εἶστε ἤρεμοι. Τελεία ἠρεμία. Ἡ χάρη τοῦ Δεσπότου Κυρίου ὑμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ ἡ Ἅγιά μου Χάρη προσεγγίζει τὸν ἄνθρωπο, ὅταν ὑπάρχει ἠρεμία. Αὐτὸ πάντα σᾶς τὸ τονίζω καὶ σᾶς τὸ λέω.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, νὰ ξέρετε ὅτι ὅταν ἐξομολογεῖται ἡ ψυχή ἀπὸ βάθη ψυχῆς, ὅταν ἔχει δάκρυα μέσα της ἡ ψυχή, τότε ἡ ἐξομολόγησή της φθάνει στὸ οὐράνιο πλυντήριο τῆς ἁμαρτίας. Δηλαδὴ, ὅταν ἡ ἐξομολόγηση φθάνει μέσα στό οὐράνιο πλυντήριο τῆς ἁμαρτίας, τότε ἔρχεται μέσα στὸν παράδεισο, καί τότε ἡ ἐξομολόγηση ἔχει ἄλλη χάρη.
Ὄχι ὅτι καὶ οἱ ἄνθρωποι ποὺ κάνουν ἐξομολόγηση, δὲν μπαίνουν σὲ αὐτή τή χάρη. Μπαίνουν, ἀλλὰ εἶναι πιὸ ἐλα- φριά. Δὲν εἶναι, δηλαδὴ, βαθιὰ ἡ πίστη. Γι’ αὐτὸ βλέπεις ὅτι οἱ ἄνθρωποι ποὺ δὲν μποροῦν νὰ πιστέψουν βαθιὰ, ἀλλὰ ἐξομολογοῦνται, ἔχουν κάποιες ταλαιπωρίες. Οἱ ταλαιπω- ρίες αὐτές εἶναι γιὰ νὰ σωφρονιστεῖ ἡ ψυχή τους, νὰ σω- φρονιστοῦν πρὸς τὴν Ἅγιὰ μου Χάρη. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, στὸ ἐρώτημα ποὺ ἔχετε κάνει, τὸ τί θὰ γίνει ὅταν θὰ ἔρθουν ὅλα αὐτὰ ποὺ εἶναι νὰ γίνουν. Νὰ ξέρετε, ἀγαπημένα μου παιδιά, ὅτι αὐτὰ εἶναι γραμμένα νὰ
γίνουν λόγῳ τῶν ἁμαρτιῶν. Καὶ ὅπως ἔχουμε πεῖ, ὅτι ὅλα αὐτὰ ποὺ γίνονται, εἶναι γιατί οἱ νομοθεσίες ποὺ ὑπάρχουν σήμερα καὶ εἰδικὰ μέσα σὲ πολλὲς χῶρες, δὲν ὑπῆρχαν οὔτε στὰ Σόδομα καὶ στὰ Γόμορρα. Αὐτὸ νὰ ξέρετε. Τώρα ἔχουν νομοθετηθεῖ πράγματα τὰ ὁποῖα εἶναι πάνω ἀπὸ τὴ λογικὴ τοῦ ἀνθρώπου. Αὐτὸ ἀκριβῶς νὰ ξέρετε.
Κάνω ὑπομονὴ, γιὰ νὰ μετανοήσετε. Κάνω ὑπομονὴ, γιὰ νὰ ἔρθετε στὸ Ἅγιο Θέλημά μου, ὅπως ὁρίζει τὸ Ἅγιο Θέλημά μου. Αὐτὸ πρέπει νὰ ξέρετε. Καὶ ἡ ὁδὸς εἶναι μία. Νὰ ἐπισκεφτεῖτε τὸ σπίτι μου, τὴν Ἅγιὰ Μου Ἐκκλησία. Νὰ ἐξομολογηθεῖτε. Νὰ μεταλαμβάνετε τὰ Ἅγιὰ μου Μυστήρια. Ἀλλὰ νὰ μὴν ἔχετε τὰ δικά σας θέλω, τὰ δικά σας ἐγώ. Νὰ εἶστε οἱ νυμφευμένοι ὅπως ὁρίζει ὁ γάμος ποὺ εἶναι εὐλο- γημένος ἀπὸ τὴν Ἅγιά μου Χάρη, ὁ γάμος πού εἶναι μέσα στὰ Θεῖα μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας μου, πού εἶναι μέσα στὴ Θεία μου Χάρη.
Καὶ εἶναι μάλιστα ὁ γάμος ἡ πρώτη μεγάλη εὐλογία ποὺ ἔχω δώσει στὸν ἄνθρωπο, «Αὐξάνεστε καὶ πληθύνεστε». Καὶ νὰ δεῖτε ὅτι τὸ πρῶτο θαῦμα ὁ Υἱός μου καὶ Δεσπότης Κύ- ριος ὑμῶν Ἰησοῦ Χριστὸς τὸ ἔκανε στὸν γάμο στὴν Κανᾶ. Καταλάβατε πόση εὐλογία ἔχει ὁ γάμος˙καὶ, εἰδικὰ, ὅσοι εἶ- ναι σὲ γάμο καὶ τηροῦν αὐτὰ ποὺ λέει τὸ Ἅγιο Θέλημά μου ἐν μέσῳ τοῦ Ἁγίου μου Εὐαγγελίου. Αὐτὸ ἀκριβῶς νὰ κατα- λάβετε, τί μεγάλη εὐλογία ἔχει ὁ γάμος. Διότι ἀναπλάθεται ὁ ἄνθρωπος καὶ γεννιοῦνται νέες ψυχὲς μὲ τὴν Ἅγιὰ Μου Χάρη. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε.
Ὅπως καὶ ὁ κάθε ἄνθρωπος ποὺ μὲ ὑπηρετεῖ, ἀπὸ τὴν κάθε θέση πού μέ ὑπηρετεῖ, μέσα στὴν Ἁγία μου Ἐκκλησία, πρέπει νὰ ἀκολουθεῖ αὐτὰ ποὺ λέει τὸ Ἅγιό μου Εὐαγγέ- λιο, αὐτὰ ποὺ λέει ὁ κανόνας. Ὁ ἱερεὺς νά εἶναι κανονικὸς
ἱερεὺς, κανονικῶς νά εἶναι ἱεροδιάκονος ἱεροδιάκονος. ὁ δεσπότης δεσπότης, ὁ πατριάρχης πατριάρχης, ὁ μοναχὸς μοναχὸς, ἡ μοναχὴ μοναχὴ, ὁ ἀσκητὴς ἀσκητής, ἀσκήτρια ἡ ἀσκήτρια. Αὐτὸ ποὺ πρέπει νὰ κάνουν, νά ἀκολουθᾶνε τά ὅρια τά κανονικὰ, αὐτά πού ἔχουν κανονιστεῖ ἀπὸ τὴν Ἅγιά μου Χάρη. Ὅποιος ὑπερβαίνει τὰ ὅρια αὐτὰ, φυσικὰ καὶ ἔχει πρόβλημα μὲ τὴν ψυχή του, καὶ μὲ τὸ σῶμα του, καὶ μὲ τὸν λογισμό του, καὶ μὲ τὸν νοῦ του, καὶ μὲ τὶς πράξεις του, καὶ μὲ τὶς κατευθύνσεις ποὺ ἔχει μέσα στὴ ζωή. Αὐτὸ ἀκριβῶς πρέπει νὰ ξέρετε.
Τὴν ζωὴ τὴν ἔχω φτιάξει μὲ ἁπλότητα ἐγὼ ὁ πατέρας σας. Ἐσεῖς τὴν περιπλέξατε μὲ τὰ δικά σας θέλω, μέ τὰ δικά σας ἐγὼ καὶ τὰ ἔχετε κάνει ἔτσι πού βλέπετε τὰ ἀποτελέ- σματα σήμερα. Τὰ ἔχετε κάνει ἔτσι πού νὰ μὴν μπορεῖτε νὰ βρεῖτε ἄκρια, οὔτε ἀρχὴ, οὔτε μέση, οὔτε τέλος.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, σὲ ὅλο αὐτὸ ποὺ γίνεται ἀλλά καὶ ἔρχεται, σέ ὅλο αὐτὸ ποὺ ἔρχεται, νὰ ξέρετε ὅτι θὰ γίνει ἕνα μεγάλο ξεκαθάρισμα τῆς ἤρας τῆς βρώμικης καὶ θὰ ἀπομεί- νει τὸ καθαρὸ στάρι. Νὰ ξέρετε, ἀγαπημένα μου παιδιὰ, ὅτι αὐτὰ δὲν ἀλλάζουν. Γιατί πολλοὶ παρακαλᾶτε νὰ ἀλλάξουν. Αὐτὸ δὲν γίνεται. Διότι βλέπετε: ἡ ἁμαρτία συνεχίζει, καὶ συ- νεχίζει πάρα πολὺ˙ καὶ πρέπει νὰ ξεπλυθεῖ αὐτὴ ἡ ἁμαρτία, νὰ καθαριστεῖ ἡ γῆ ἀπὸ αὐτὴ τὴν ἁμαρτία, νά καθαριστεῖ ἡ γῆ ἀπὸ τὰ βρωμερὰ σκουλὴκια τῆς ἁμαρτίας, ποὺ κατα- τρῶνε τὴν γῆ, γιὰ νὰ λάμψει πάλι ἡ Ἅγιὰ Μου δόξα καὶ ἡ διάδοση τοῦ Εὐαγγελίου σὲ ὅλο τὸν κόσμο.
Ἑτοιμαστεῖτε κατάλληλα, προετοιμαστεῖτε ὅπως ὁρίζει ἡ Ἅγιὰ Μου Χάρη, ἑτοιμαστεῖτε ὅπως ὁρίζει τὸ Ἅγιο Θέλη- μά μου μέσα σας, παιδιά μου, κανονικὰ ἑτοιμαστεῖτε, ὅπως ὁρίζει ὅτι πρέπει νά εἶναι ἡ πνευματική σας ἔνδυση. Νὰ ἐν-
δυθεῖτε μὲ τὴν Ἅγιὰ Μου πανοπλία, μὲ τὴ χάρη μου, μέ τήν χάρη τῆς Ἁγίας Τριάδος, καὶ νὰ προχωρήσετε ὅπως ὁρίζει τὸ Ἅγιο Θέλημά Μου, καὶ θὰ εἶστε πάντα στὴν Ἅγιά Μου Χάρη προστατευμένοι. Καὶ θά εἶστε ἐνδεδυμένοι μὲ τὴ χάρη τῆς Ἁγίας Τριάδος˙ αὐτὸ πρέπει νὰ καταλάβετε.
Ἁπλᾶ σᾶς τὰ λέω, καὶ ἁπλᾶ σᾶς τὰ ἐννοῶ. Νὰ ἔχετε μετά- νοια εἰς τὸ Ἅγιο Θέλημά μου, καὶ νὰ ἔχετε μετάνοια εἰς τὴν Ἅγια ψυχή σας καὶ ἐξομολόγηση τῶν ἁμαρτιῶν καὶ, πάνω ἀπ’ ὅλα, ἀλλαγὴ τρόπου ζωῆς, καὶ κόψιμο τῶν παθῶν. Αὐτὸ εἶναι ποὺ τρώει σήμερα τὸν ἄνθρωπο, τὰ πάθη, «τὰ δικά μας θέλω, τὰ δικά μας ἐγὼ». Γιατί πολλὲς φορὲς, ἐνῶ θέλετε κάτι, ξεχνᾶτε τὴν Ἅγιά μου χάρη, ὁ ἄνθρωπος δηλαδὴ θέλει κάτι πρὸς τὸ συμφέρον τῆς ψυχῆς, ἀλλὰ ξεχνάει τὴν Ἅγιὰ Μου ὑπάρξη.
Νὰ παρακαλᾶτε εἰς τὴ Θεία Σωτηρία τῆς ψυχῆς σας, ἀκολουθῆστε τὸ Ἅγιο Θέλημά Μου˙ ὁ Πατέρας σας σᾶς ὁμι- λεῖ αὐτὴ τὴν ὥρα εἰς τὸ Ἅγιο Θέλημά Μου˙ αὐτὸ ἀκριβῶς νὰ ξέρετε.
Ἀγαπημένα μου παιδιὰ, αὐτὴ τὴν ὥρα σᾶς εὐλογῶ στὸ Ἅγιο Θέλημά Μου. Τὰ πράγματα εἶναι ἔτσι ὅπως εἶναι γραμμένα στὶς Δέκα μου Ἐντολὲς, στὴν Ἁγία μου Παλαιὰ καὶ Καινὴ Διαθήκη, στό Ἅγιό Μου Εὐαγγέλιο καὶ ὅπως τὰ ἔχουν πεῖ οἱ Ἅγιοί μου Προφῆτες, οἱ Ἁγίοι μου καὶ οἱ Ἁγίες μας.
Τὴν Ἅγιὰ Μου Χάρη νὰ ἀκολουθεῖτε εἰς πνεῦμα σωτη- ρίας εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν. Τὶς εὐχές μου νὰ ἔχετε καὶ τὴν εὐλογία μου, Ἅγιος Τριαδικὸς Πατέρας καὶ Θεὸς ὑμῶν.
Ἀμήν, ἀμήν, ἀμὴν.




0 Σχόλια